שאלות כלליות :

 
כיצד מזמינים מוצרים ?
בצד כל מוצר מופיע כפתור "הוסף לסל", לחץ עליו בכדי להוסיפו לסל הקניות. לאחר בחירת המוצר תועבר לעמוד שבו תוכל לראות מה כולל סל הקניות. בעמוד זה ישנן שתי אפשרויות, להמשיך את הקניה או לסיים אותה על ידי לחיצה על כפתור "לקופה", בסיום הקניה תועבר לעמוד שבו יש למלא פרטים אישיים, ואת אופן התשלום ולבסוף לאשר את התהליך.
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
מהן אפשרויות הרכישה ?
ניתן לבצע רכישה ולשלם בכרטיס אשראי, באמצעות פייפאל ( PayPal ) או בשיק מזומן.
 
 הדרך המהירה ביותר וגם המועדפת עלינו היא רכישה באתר, ניתן באמצעות כרטיס אשראי - אנו מכבדים את כל סוגי האשראי הקיימים בארץ.
 
במקרה של תשלום בשיק יש לפנות באמצעות האימייל ( info@cosmeticsonline.co.il )  לקבלת פרטים נוספים. המוצר ישלח לאחר פירעון מלא של השיק.
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
האם התשלום מאובטח ?
PayPal היא אחת החברות הגדולות והמובילות בעולם לפתרונות תשלומים באינטרנט, עם יותר מ-100 מיליון חשבונות פעילים ברחבי העולם. PayPal מאפשרת לכל אחד שיש ברשותו כתובת אימייל לשלוח ולקבל תשלום באינטרנט בצורה נוחה, מהירה ובטוחה יותר. ל- PayPal מערכות מתקדמות למניעת מעשי הונאה ותרמית ועל ידי כך יוצרת פתרונות תשלום מאובטחים במיוחד. גם מי שאין ברשותו חשבון פעיל ב- PayPal, יוכל לבצע תשלום באמצעות כרטיס אשראי ע"י סליקה באמצעות עמוד התשלום המאובטח של PayPal .
  
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
  
מתי ניתן לבצע הזמנות ?
את המוצרים שבאתר ניתן לרכוש 24 שעות ביממה למעט בשבתות, שבתונים וימים טובים הנהוגים עפ"י חגי ישראל.
 
הזמנה שתבוצע באחד מימי השבתון הנ"ל לא תכובד !
 
  
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
מהו מועד האספקה ?
ההתחייבות שלנו הינה על מועד האספקה של עד 14 ימי עבודה לסניף הדואר הקרוב למענו של הלקוח ( ראה גם את תנאי השימוש ), אך עפ"י רוב, המוצרים יסופקו הרבה קודם לכן.
 --------------------------------------------------------------------------------
 
כיצד מתבצעים המשלוחים ?
באתר מוצעות שתי אפשרויות : משלוח בדואר רגיל עד לסניף הדואר הקרוב, או משלוח באמצעות שליחים עד לבית. בשתי האפשרויות אנו דואגים לארוז את המוצרים באריזות מגן כדי להבטיח שבכל מצב יקבל הלקוח מוצר ללא כל פגם.
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
האם ניתן להחזיר מוצרים ?
ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו בתוך 7 ימים קלנדריים ממועד קבלתם ולקבל בגינם זיכוי כספי. הזיכוי הכספי יהיה הסכום ששולם בניכוי 5% מערך המוצרים שהוחזרו או 100 ש"ח (לפי הנמוך). זאת בכפוף לכך שהמוצרים יוחזרו בדואר כשהם שלמים וארוזים ללא כל פגם ובצרוף הוכחת הקניה (קבלה).
 
החזרת מוצרים תתאפשר רק לאחר תאום וקבלת אישור ממחלקת שירות הלקוחות שלנו. לאחר קבלת האישור, יוכל הלקוח להחזיר את המוצר בכוחות עצמו ועל אחריותו למשרדי החברה
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
האם ניתן לאסוף עצמאית את המוצרים או חנות שאפשר לבקר בה?
כרגע הדבר איננו אפשרי, התצוגה של המוצרים היא אך ורק באינטרנט.
 יחד עם זאת, אנו נשתדל לעשות כל שביכולתנו כדי להעניק יחס אישי ולהשיב לכל פניה.
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
המוצר שהוזמן אזל מה עושים ?
במידה ובוצעה הזמנה והמוצר לא נמצא במלאי, הלקוח יעודכן על כך, ויוכל לקבל החזר מלא על כספו.
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
בהצלחה בברכה ובהערכה
 
צוות קוסמטיקס אונליין